Gwarancja
Gwarancja Inotherm zapewnia niezawodność, trwałość i satysfakcję z codziennego użytkowania drzwi wejściowych.
Doskonała stabilność konstrukcji, wyjątkowa izolacja termiczna i całkowite bezpieczeństwo są w przypadku Inotherm sprawą oczywistą. Duża liczba otrzymanych krajowych i międzynarodowych certyfikatów jest dowodem na to, że jesteśmy liderem dziedzinie w rozwoju i produkcji najnowocześniejszych drzwi wejściowych. Jesteśmy pewni naszych produktów i usług. Dlatego udzielamy gwarancji, która wykracza poza standardy rynkowe.
Udzielamy następującej gwarancji na dostarczony produkt:
3 LATA
- Na bezawaryjne działanie wbudowanego okucia i innych części ruchomych.
- Bezawaryjne działanie wbudowanych podzespołów elektronicznych.
5 LAT
- Na szczelność szyb termoizolacyjnych.
- Na uchwyty i klamki ze stali nierdzewnej, pod warunkiem że nie nastąpiło uszkodzenie mechaniczne lub zmiana wyglądu powierzchni pod wpływem czynników środowiskowych.
10 LAT
- Na funkcjonalność produktu – bezawaryjne działanie i uszczelnienie.
- Odporność anodowanych i malowanych proszkowo aluminiowych profili drzwiowych na warunki atmosferyczne, nienaturalne zmiany koloru i pękanie
30 LAT GWARANCJI
- Inotherm gwarantuje możliwość serwisowania i dostarczania części zamiennych w razie potrzeby, zapewniając do 30 lat bezawaryjnej pracy lub żywotności. Za części zamienne uważa się również części, które nie są wizualnie identyczne z częścią zamontowaną pierwotnie, ale pełnią tę samą funkcję. Z wyłączeniem komponentów elektronicznych. Za usługi niezbędne do zapewnienia bezawaryjnego działania produktu lub niezbędne materiały, roboczogodziny itp. będą naliczane opłaty zgodnie z cennikiem obowiązującym w dniu naprawy.
DOCHODZENIE ROSZCZEŃ Z TYTUŁU GWARANCJI
Roszczenie gwarancyjne należy zgłosić na piśmie u sprzedawcy reklamowanego produktu lub u producenta na zalecanym formularzu, który można znaleźć na stronie:
https://www.inotherm.pl/serwis/
We wszystkich przypadkach obowiązkowe jest podanie numeru identyfikacyjnego AB drzwi, który znajduje się na skrzydle drzwi.
GWARANCJA NIE OBOWIĄZUJE:
Gwarancja i rękojmia za wady produktów nie ma zastosowania w następujących przypadkach:
- Jeżeli produkt nie był poddawany konserwacji zgodnie z instrukcją użytkowania otrzymaną przez Kupującego od Sprzedającego lub jeśli podczas konserwacji produktów nie przestrzegano instrukcji producenta dotyczących konserwacji.
- Jeżeli usługa montażu, wymiany, serwisowania lub regulacji została zrealizowana przez osobę nieupoważnioną przez Sprzedawcę.
- Na wady produktu spowodowane oddziaływaniem nietypowych czynników występujących w miejscu montażu.
- Jeśli reklamowane towary zostały zamontowane, pomimo wcześniej stwierdzonych wad, na wyraźne żądanie Kupującego, a Sprzedawca chciał usunąć wadę przed montażem.
- Jeśli produkt został wystawiony na działanie ekstremalnych warunków atmosferycznych (słonej wody, bądź agresywnych gazów lub powietrza, którego wilgotność przekracza 70%), przed lub po montażu.
- W przypadku nieprofesjonalnego i gwałtownego użytkowania (uderzenia, tarcie, czyszczenie) oraz w przypadku zmian w wyglądzie powierzchni spowodowanych wpływami środowiska i zanieczyszczeniami, takimi jak w przypadku działania siły wyższej (klęska żywiołowa, wybuch, pożar, burza...).
- Jeśli wada jest wynikiem ingerencji (montaż, wymiana, serwisowanie, regulacja itp.) w produkty i wszelkie akcesoria związane z produktem (okucia, mechanizmy otwierania, szkło...) przez osobę nieupoważnioną.
- Jeśli Kupujący zażąda wykonania elementów w wymiarach niezalecanych przez producenta i niezgodnych z normami technicznymi i wytycznymi producenta.
Gwarancja nie wyłącza praw konsumenta wynikających z odpowiedzialności Sprzedawcy za wady towaru.
Okres gwarancji liczony jest od daty wystawienia faktury za dostarczony produkt. Towar jest uważany za dostarczony w dniu podpisania protokołu odbioru towaru.
W okresie gwarancyjnym producent zapewnia bezpłatne usunięcie wszelkich wad produktu, które zostały prawidłowo i terminowo zareklamowane, oraz wymianę części produktu.
Jeżeli towar, na który udzielono gwarancji, nie odpowiada specyfikacji lub nie posiada właściwości wskazanych w niniejszej karcie gwarancyjnej lub przekazie reklamowym, Kupujący może w pierwszej kolejności żądać usunięcia wad. Wady zostaną usunięte w terminie 30 dni. Jeżeli wady nie zostaną usunięte w łącznym terminie 30 dni od daty otrzymania przez producenta lub autoryzowany serwis żądania usunięcia wad od Kupującego, producent bezpłatnie wymieni towar Kupującemu na identyczny, nowy i wolny od wad. Termin ten może zostać wydłużony do najkrótszego czasu niezbędnego do dokonania naprawy lub wymiany, jednak nie więcej niż do 15 dni. Jeśli producent nie naprawi lub nie wymieni towaru na nowy w wyznaczonym terminie, Kupujący może zażądać od producenta zwrotu pełnej ceny zakupu lub proporcjonalnego obniżenia ceny zakupu. Niezależnie od powyższego, Kupujący może żądać od Producenta zwrotu zapłaconej kwoty, jeżeli do wystąpienia niezgodności dojdzie w terminie krótszym niż 30 dni od daty dostawy towaru.
Zakres terytorialny obowiązywania gwarancji: Republika Słowenii
Obowiązuje od 1.5.2022.